Franciscus

Wie de klomp past...

Iedere zorginstelling in Nederland kampt met de vraag: hoe haal je uit hetzelfde vijvertje de juiste zorgprofessionals? Franciscus Gasthuis en Vlietland vroeg ons hen daarbij te helpen. En dit keer anders dan anderen. Want verpleegkundigen die ons lachend aankijken, die kennen we nu wel. We gingen op zoek naar datgene wat iedereen die in de zorg werkt of wil werken verbindt. En dat bleek een paar op het oog onbenullige dingen.

Klompen

in de hoofdrol

Franciscus begrijpt wat werken in de zorg is. En geeft je daarom klompen waarin je je thuis, gewaardeerd en gelijk voelt. Klompen kennen namelijk geen hiërarchie en staan symbool voor de dagelijkse praktijk in het ziekenhuis. Wie kan dat nou beter vertellen dan die klompen zelf?

Inmiddels kom je die klompen overal tegen: als XL variant op de Open Dagen en beurzen, in de vacatureteksten en natuurlijk op de vacaturepagina’s. En of zo’n setje klompen intern gedragen wordt? Op Insta alleen al gaat het helemaal los!

Werf&

Campagne van de week

Werf&, dé site over arbeidsmarktcommunicatie en recruitment, beloonde de campagne: hij werd benoemd tot Campagne van de week. En dat is natuurlijk een groot klompliment!

Franciscus richt zich op niche doelgroepen. Ze zoekt bijvoorbeeld geen Echocardiografist of Verpleegkundige MDL, maar zaalvoetballers, karaokezangeressen en emptynesters. Stuk voor stuk mensen die als specialist écht in teams kunnen opereren, met de juiste spirit en gevoel voor zorg en familie. Terwijl ze altijd stevig in hun klompen staan.

Franciscus Gasthuis & Vlietland is ontstaan uit het Sint Franciscus Gasthuis en Vlietland Ziekenhuis. Met ruim 4.600 medewerkers en bijna 300 artsen verlenen zij zorg vol passie. En dat geven ze door aan de generaties na ons.

Franciscus

Contact

Meer weten over dit project

Joost Van Gorsel

Creative Director

Meer werk

Bekijk ook deze projecten

Volg ons

Gratis
serotonine

reCAPTCHA demo: Simple page