Joulz

Zet AAN tot nieuwe energie

De wereld van energie
De energiemarkt wordt nu gedomineerd door verandering. Van energieproducent tot leverancier van aggregaten, iedereen is bezig met termen als energietransitie, 'van het gas af', smart grids en duurzaamheid. De hele waardeketen omarmt het domein van energie transitie. Maar wie kan dat echt waarmaken? 

Juist Joulz. Niet vanuit de gedachte van aansluiten, maar juist om jou als onderneming te helpen de eigen regie te krijgen over je energie vraag. Die vrijheid te bieden om je energie zelf te organiseren. Dat doen ze met kennis, data en producten. Joulz zet AAN tot nieuwe energie.

Energie van Joulz

Zelfs zonder aansluiting

Joulz ontwikkelde in nauwe samenwerking met 0to9 deze nieuwe campagne. Met behulp van co-creatie sessies kwamen we tot de juiste boodschap en verbeelding.

De klanten van Joulz spelen de hoofdrol in de cases die getoond worden. Want Joulz heeft immers die bewijsvoering. Ze weet waar ze over praat. Het AAN element staat voor het effect dat Joulz heeft en wil hebben op haar klanten.

De campagne komt op dit moment tot leven met de nieuwe corporate film. De eerste advertenties verschijnen in de bladen en intern wordt natuurlijk de campagne geïntroduceerd. Joulz gaat het niet anders doen. Maar juist nog meer vertellen wat ze al doet. Energie geven. Energie om het zelf te doen in dit nieuwe tijdperk met uitdagingen.

Dé partner voor het ontwikkelen, ontwerpen, financieren, aanleggen, onderhouden en beheren van energie-infrastructuren en meetverantwoordelijke.

Joulz

Contact

Meer weten over dit project

Meer werk

Bekijk ook deze projecten

Volg ons

Gratis
serotonine