Vitreq

Hoe lanceer je een nieuw merk voor oogchirurgie?

0to9 bouwt graag mee aan merken. Het is dan ook een groot compliment als je een nieuw merk mag mee ontwikkelen: Vitreq. De nieuwe generatie vitreoretinale producten voor oogchirurgen. 

Proces

Samen bouw je sneller

Een merk vanuit niks opbouwen is natuurlijk een prachtige kans! Maar hoe doe doe je dat snel zonder concessies op kwaliteit? Dankzij onze werkwijze en praktische aanpak wisten wij de internationale lancering van deze nieuwe onderneming in korte tijd te ontwikkelen en te lanceren. Samen met oprichter Frank Ruseler en zijn internationale team werkten wij aan een onderscheidende naam (Vitreq) en positionering.

Resultaat

Een vliegende start!

Vitreq werkt nauw samen met oogchirurgen en specialisten. De hand die ontstaat uit 'surgical liquids’ onderstreept het ergonomische ontwerp en deze intensieve samenwerking.

Naast een onderscheidende beeldtaal maakten wij onder andere een nieuwe website, huisstijl, brochurelijn, product verpakkingen, 3D video’s en meer! Haar frisse uitstraling en onderscheidende positionering zorgden ervoor dat Vitreq op beurzen wereldwijd direct de aandacht trok en succesvol lanceerde.

Lanceren is mooi

eraan doorbouwen nog mooier!

Voor de Squeezer, ontwikkeld met Dr. Claus Eckardt, bouwden we door op de beeldtaal. De hand die ontstaat uit 'surgical liquids’ onderstreept het ergonomische ontwerp en de nauwe samenwerking met oogchirurgen en specialisten.

Vitreq creëert innovatieve instrumenten voor de oogheelkundige samenleving met een speciale focus op vitreoretinale chirurgie. Vitreq is een nieuwe, tech state of the art bedrijf die betrouwbare en veilige nieuwe generatie producten ontwikkelt. Vitreq heeft ambitie om een wereldwijde leider te zijn in zijn marktsegment.

Vitreq

Contact

Meer weten over dit project

Joost Van Gorsel

Creative Director

Meer werk

Bekijk ook deze projecten

Volg ons

Gratis
serotonine