First Dutch

Corporate identity makeover

Waarin onderscheiden wij ons? En hoe maken wij duidelijk waar onze toegevoegde waarde ligt voor onze klanten? Met deze vragen zijn wij samen met First Dutch aan de slag gegaan door middel van onze strategische muursessies. Dit vormde de basis voor een compleet nieuwe positionering, identity en corporate website die een streepje voor moest hebben op de concurrentie.

Proces

Corporate website

De muursessies maakten het speelveld waarin First Dutch werkzaam is helder en overzichtelijk. Door niet vóór maar mét de klant de nieuwe richting te bepalen kwamen we op de nieuwe positionering. First Dutch biedt een verfrissend perspectief en helpt om vooruitgang te boeken waarmee hun opdrachtgevers (financiële) waarde kunnen creëren. Zij zijn de accellerator tussen het heden en de volgende stap: “Before next, comes first.”

Dit vormde de basis voor een onderscheidende beeldtaal die hier invulling aan geeft; First Dutch slaat de brug naar de volgende stap, First Dutch zorgt bijvoorbeeld dat havenbedrijven hun nummer 1 positie behouden. De nieuwe corporate website geeft verdieping aan die nieuwe visie. 

Resultaat

Corporate identity

Een frisse, opvallende communicatie aanpak waar First Dutch jaren mee vooruit kan!

De experts van First Dutch integreren academisch denken, financiële 'know-how' en ondernemerschap in een unieke combinatie. Zodoende werd “Think. Do. Value.” toegevoegd aan het nieuwe gedachtegoed.

First Dutch biedt sinds 2000 financieel-strategisch advies en transactiebegeleiding. De missie: waarde toevoegen aan ondernemingen en instellingen.

First Dutch

Contact

Meer weten over dit project

Joost Van Gorsel

Creative Director

Meer werk

Bekijk ook deze projecten

Volg ons

Gratis
serotonine