Arval

Solliciteren met een antwoord

In een veranderende wereld, is Arval op zoek naar de blik van een nieuwe generatie. Medewerkers die passende mobiliteitsoplossingen voor klanten bedenken. En daarmee antwoorden geven op de meest uiteenlopende vragen. Vragen van nu. Met antwoorden voor overmorgen.

Proces

De antwoorden liggen op straat

De online arbeidsmarktcampagne gaat uit van vragen van nu, zoals ‘Hoe ziet de auto van de toekomst eruit?’ en ‘Connected cars en privacy, waar zit de balans?’. De antwoorden pikten we op van de straat. De uiteenlopende reacties speelden de hoofdrol in pre-rolls en banners. Met aan het einde de vraag aan de kijker te solliciteren bij Arval met hun antwoord.

Resultaat

Alle vacatures vervuld

In korte tijd waren alle vacatures vervuld. Daarnaast beschikt Arval nu over een rijke lijst aan potentiële toekomstige medewerkers. Naast de conversie campagne op het vervullen van de vacatures, hebben we het merk Arval op de kaart gezet met de ‘employer branding’ campagne. Arval was erg zichtbaar voor professionals via Youtube en social media.

Arval is opgericht in 1989 en is een volle dochteronderneming van BNP Paribas. Arval is gespecialiseerd in autoleasing met een compleet dienstenpakket. Deskundig advies en kwaliteit van dienstverlening, die de basis vormen van de beloftes die Arval aan haar klanten deed, worden geleverd in 28 landen door meer dan 6.000 medewerkers. Het totale wereldwijde wagenpark van Arval omvat 1.000.000 voertuigen (oktober 2016).

Arval

Meer werk

Bekijk ook deze projecten

Volg ons

Gratis
serotonine